søndag 20. februar 2011

SØNDAGSMODUS

Det er ikke noen vesentlig forskjell på søndaga og mandaga lenger.Og det oppleves ikke godt...

En nydelig dag i dag.Det er med skrekkblandet fryd eg tar rullestolen ut og kjører.Det er alt for glatt,men eg klarer å komme meg til butikken.Med tunga rett i munnen..

Da eg var frisk tenkte eg ALDRI på at det var et privelegium å kunne GÅ ut en tur i finværet.Men det er ikke en selvfølge.Det meste eg savner i livet i dag er det å kunne gå fritt omkring.En tur i Kringsjå eller bare rusle rundt i byen..Men har egentlig bestemt meg for å ikke fokusere på det eg IKKE kan.Så da så....

I dag har eg vært med stolen min i butikken.Kjøpt meg maiskolber.Både turen og maisen gjorde underverk.Og snart er det vår og ingen hindringer for å komme ut.Det er det som er mest viktig nå....

En doven søndag går snart over i natt.Imorgen er det også meldt finvær.DET er noe å se fram til.

1 kommentar:

  1. Det blir br når du kan komme deg ut hver dag..og at vi kan sitte på verandaen med en kaffe og en røyk i sola :) gleder meg;)

    SvarSlett