onsdag 30. mars 2011

For fire år siden



I dag har eg vært ute.Første gang på en uke.Det var deilig.Sol som skinte på hvit snø.Litt eim av vår i luften.Men bare litt...

Det er utrolig hvor mye så lite kan gjøre med folk.Bare få sitte litt i rullestolen utenfor senteret og glane på folk.Møtte to kollegaer fra tiden på Nordlandet barneskole.Ho Solveig og ho Magnhild.Det var fint å se de igjen og prate litt med dem...

Inne på senteret traff eg flere kjentfolk i dag...men blir litt stress når eg er avhengig av noen som kjører bil.Det skal bli GODT når det blir så vårlig at eg kan kjøre sjøl med doningen uten å fryse...godt å ha noe å se fram til.For oss alle.Livet er slett ikke så verst.

Har ikke vært på byen i festlige sammenhenga på 4 år.Eg som likte å gå på pub i helgene.Fasting.Men tror ikke den eksisterer lenger...men hvem vet,noe av de samme folkene eg møtte ute før er sikkert fremdeles på pub!Eg savner det ikke utover at det kunne vært hyggelig en sjelden gang..å møte mennesker eg møtte før.For fire år siden.

1 kommentar:

  1. Ja, du var jo en aktiv pubgjenger...jeg også forsåvidt, men det ligger ikke under interessefeltet lenger. Det var mye fasting og den er borte, etter den er det ikke mange steder for oss over 40...

    SvarSlett