torsdag 24. mars 2011


Vi blir alle eldre

Vi blir alle eldre enten vi vil det eller ikke.Det er jo bare fantastisk!Fordi alternativet er å bli borte.For alltid.Eller?

Eg har trudd at det er bare mannfolkan som får større øra.Men etter at eg fikk klippet håret mitt pinnkort innser eg at eg har tatt feil.Øran vokser på kvinnfolk og.Ja,ja - en lærer seg å leve med forandringer.I hvertfall de fleste av oss.Får bare håpe at ikke nasen og veks med åran.For mitt vedkommende er den stor nok.

Joda,vi kvinnfolk bli eldre.Men MANNFOLK - de tror de blir YNGRE med åran.Det er alt for mange som trur det.Trur eg.Og da sikter eg til de på min alder som er på jakt etter lykken med kvinner på alder med døtrene mine.Eg har store problem med å forstå at menn kan føle seg ung med ei dame som kunne vært datra.EG ville ha følt meg unødvendig gammel med en partner som kunne vært min sønn.Og eg vet at eg hold meg like godt som menn på min alder....

Dette var dagens utidige synsing fra ei kjerring på over 60.Eg er glad eg slipp å leve som skuespiller.DET må være slitsomt.



1 kommentar:

  1. Sanne ord...og du....nesen og ørene vokser jepp

    SvarSlett