torsdag 10. mars 2011

Dager som går

Det nærmer seg en ny vår.Men vi fikk snøen tilbake i går.Ikke forhold for å kjøre rullestol i bakkene - skulle så gjerne ha kommet meg mer ut....

Har "trykk" på høyre øye - det har vart noen dager.Imorgen skal eg i CT for å få vite om det er noe blødning på gang.Eg håper selvsagt IKKE det,men best å få det avklart.

Eg gleder meg enormt på at det skal bli vår ja.Kjøre litt rundt uten mål og mening.Trenger den piffen det gir oss mennesker.Å være ute..

Vanligvis pleier eg ikke å ha på tv på dagtid.Men nå har et gjort et unntak.TV klokka halv fem.Fordi det er kjekt å høre stemmer!HELDIGVIS hører eg IKKE stemmer når den er avslått.Det må være fælt.Værre enn å ha fysiske smerter.Huffa meg!

Gleder meg til Cecilie og Chok kommer i sommer.Da blir det mere action i huset.Kanskje kommer det noen nordfra også når sola kommer.Da blir det ikke bare det at eg får selskap,men blir mere oppsving på maten også.Mye bedre å spise når det er noen her.Og mye mer spennende mat enn eg klarer å få til...

Dette ble verdens kjedeligste blogginnnlegg.Neste gang eg skriver blir det et annet tema."Dager som går " er vel ikke så spennende for de fleste.Men de er viktige.Også det å se dem.Uansett.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar