lørdag 2. april 2011

Juling :-)

Eg glemmer aldri en 17.mai for maaaange år siden.Og eg skal IKKE navngi verken sted eller personer!

Det var en av de bedre 17.maidagene.Fint vær og hadde vært i tog og det som følger med på formiddagen.Hadde flørta litt med en eg hadde kjent ganske lenge og det var vel det en kaller for yr i lufta...

På kvelden var det dans på stedet,og der møtte eg denne mannen og vi avtalte å spasere en tur i kveldinga.Det var riktig så romantisk da eg plutselig hører løpende skritt bak oss.Før eg fikk snudd meg rundt var det ei som regelrett KASTA seg over meg.Eg skjønte snart at det var eksen til denne mannen og ho klorte og rev i håret mitt mens eg prøvde fortvilt å komme meg unna.Dama var lita,mindre enn meg,men dæggern ho var sterk!! Eg mista brillene i gresset,men fikk etterhvert samla dem opp igjen.Men dama ga seg ikke.Ho gjøv løs på meg til eg trudde min siste time var kommet..

Gudskjelov så klarte eg å riste ho av meg å legge på sprang så fort bena bar meg.Eg hadde blodsmak i munnen,men heldigvis hadde eg sandala på meg.Det var en fæl opplevelse.Dama plaga meg over tid uten at eg den dag ikke skjønner HVORFOR.Eg er glad for at det er første og siste gang eg har fått juling av et kvinnfolk.

Når det er sagt så fikk eg vite at dama var ekstremt sjalu.Og det viste seg også senere at ho også hadde en partner..Den runden med juling bidro kanskje DELVIS til at eg og mannen ble bedre kjent med hverandre.Men DET er en annen historie.


2 kommentarer:

  1. Det der glemmer jeg aldri, fy fader hun var stein hakke gal, den dama...terroristere i lang tid, ødela et vindu og møbler, brøt seg inn og la tegnestifter i senga osv jeg var 14 år og jeg var vettaskremt.

    SvarSlett
  2. Eg velger å bare smile av det i dag - får bare velge å se humoristisk på det.Men eg har problem med å skjønne hvorfor eg aldri fikk ei unnskyldning.Fordi det IKKE var berettiget,men ikke så mye EG kan gjøre med det.Får bare tro at "tiden leger alle sår" om det skulle være noen som har arr..EG har det ikke!

    SvarSlett