mandag 18. april 2011


Det var det da !



Eg ser gjennom vinduet at våren er i anmarsj.Snart 17.mai.De to siste årene har eg ikke kommet meg til byen den dagen,men i år HÅPER eg det blir.Fordi eg synes dagen er den fineste i hele året.Barnetog,russetog,Egges mannskor på festivitetstrappa og endelig borgertoget.Utrolig VAKKERT.

Akkurat denne dagen er det nesten positivt å være rullestolbruker!! Fordi det er vanskelig å finne sitteplasser - æda,bædda eg får sett.Når nesten alle de andre står.Ute ja.For det er heller tvilsomt at eg kommer INN noe sted.Så min bønn til oven er stasvær 17.mai.

Alle gleder vi oss til vår.Barn,unge,halvgamle (det er jo der i sistnevnte kategori kjæm inn i bildet!) - og så ikke å glemme DE eldre :-) Vi er utrolig heldige som bor i et fritt land med to årstider: Vår og vinter.Og er vi riktig heldig dukker kanskje et par årstider til opp.

Men halve gleden er jo å vente.Enskjønt noen ganger føles det som å vente på kjærligheten.Med litt flaks kommer den.Så deilig i det minste å ha trua på at det er MULIG.Vi må ALDRI miste motet.


1 kommentar:

  1. Jøss,harru fått fans i uniten ,,,så gøy...ser frem til at du blir med på 17 mai....

    SvarSlett