søndag 17. april 2011

Å LEVE

Det er ikke en selvfølge at vi alle slal leve.Og heldigvis er det ikke sånn vi tenker til daglig.Men av og til oppstår det hendelser som får oss til å tenke..

Ja,eg har hatt et nytt hjerteinfarkt.Det å ligge på sofaen idet det kommer 4 mann med ei båre og stua full av utstyr for å få alt under kontroll FORT er litt surrealistiksk!!!!!!! En overlater ALT til de involverte,mens en prøv er å få med seg det som foregår.Det siste gjør ivertfall eg.Og eg slutter aldri å undre meg over hvor flinke folk som er "ute i marken" er..Og det er forlengst slutt på den tiden eg er redd.

Første stopp var sykehuset de fleste har hørt om i media.Kristiansund.Videre gikk ferden med ambulansefly til Trondheim.Der ble eg tatt hånd om på det hypermoderne sykehuset S.Olav.Eg er VELDIG takknemlig for at alt gikk så bra.Enerom med internet og tv og et kjempestort bad.Men desverre var det så moderne at de kunne ikke skaffe meg ei sklimatte sånn at eg fikk dusje når eg kom hektene.Jo da - der ER faktisk MULIG..Det er vanskelig å stå på EN fot i dusjen og samtidig vaske seg!

Eg er VELDIG sliten så skal ikke si mer NÅ.Men eg takker hjertelig for alle hilsner fra dere der ute.Og TRO MEG - det hjelper på..




1 kommentar:

  1. Godt å høre at du har blitt bedre Sylvia....ha fortsatt god bedring:-)

    SvarSlett