søndag 29. mai 2011

Verden går videre

Dagen i dag har vært litt tøff...har nesten ikke klart å være oppe.På toppen av alt skulle eg lage til havregryn og melk for å få noe mat i meg og så får eg ikke opp melkpakken!!!!!!!!Ja,ja - det bi væl likar i morra.

Det kverner ulike tema i hodet mitt eg vil skrive om,men får vente til eg er mere "oppegående".Eg har bærre så inderlig lyst å gjøre noe annet enn sutre.Men siden eg er alene i leiligheta har eg bare leserne mine og syte til - fysja...

No ha eg syntes synd i meg sjøl lenge nok - to avsnitt e mye det :-) Eg er glad fordi eg VET eg kan greie å snu når alt virker håpløst.Eg skal åpne kjøleskapet og finne meg jordbær og fløte.Det blir knall...i mellomtiden skal eg forsøke å kjenne etter om eg får inspirasjon til et mere hyggelig innlegg...hilsen meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar