mandag 16. mai 2011

Litt vemod

Det har vært slapt på bloggen min ei stund.Liker IKKE å skrive om negative tema,men eg har ikke vært i form til så mye action.Men kommer kanskje ikke utenom å fortelle hvorfor....Venter på operasjon i Trondhein en gang ETTER 27.mai.Da håper eg å komme ut med ny energi - stort lenger vil eg ikke tenke foreløbig.

I morgen er det jamen 17.mai.Men eg trur det blir hjemmedag.Har jo ingen fare.Mye å se på tv og så er det litt kaldt om dagan så slipp jo å trylle fram pene vinterklær....

Eg tenker på min venninne Tove i dag.Hun skulle blitt 54 år.Men det ble ikke sånn.Vi hadde en super ferietur på Kypros for noen år siden.Det er bare vemodig...ingen av oss kjenner morgendagen.

Eg håper at alle dere som er "leserne mine" får en trivelig nasjonaldag.Og så tenker eg på Cecilie som er på Philippinene.Der er det natt NÅ.Men i morgen er det 17.mai der og.Sikkert litt annerledes,men ikke mindre hyggelig av den grunn.

Dette ble et litt annerledes innlegg føler eg.Men eg håper å komme sterkt tilbake!Fordi det å skrive er min aller største hobby og glede.

Hipp,hipp - HURRA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar