mandag 23. mai 2011

Alene

Alene.Et tabuord eller?Eg har vært alene mesteparten av mitt voksne liv.Eg aner ikke hvorfor :-) Eg ser rimelig normal ut,eg er middels intelligent og eg er ganske snill - men stadig ALENE.

Det å leve slik betyr ikke at man nødvendigvis er ensom.Det betyr heller ikke at man er folkesky eller mannevond.Det er VERRE å være ensom I et forhold eller alene.Fordelen med å leve som eremitt er at en bestemmer stort sett sjøl hva slags innhold livet skal ha.Eller gjør en det?Kanskje det bare tvinger seg fram...

Eg har levd i forskjellige forhold,men bare det første tok fra meg det meste av livsgnisten.KANSKJE er det derfor eg er stadig alene,fordi eg ikke klarte å finne meg selv igjen.Eg vet ikke - har bare godt å si om andre menn eg har vært involvert i etter det,skulle nesten ønske at noen kunne fortelle hvordan de har opplevd meg.

Dette er et veldig personlig innlegg.Som eg legger ut på nettet.Men det spiller ingen rolle...for meg er det et middel til å finne meg sjøl.Fordi et sted mistet eg noe.

Når alt dette er sagt vil eg tilføye at egentlig har eg det veldig bra.Bortsett fra at eg akkurat nå er syk.Og det er IKKE en depresjon som plager meg....
Eg har full oversikt over ukens tv - program,eg tipper litt,er på facebook,skriver litt og har sysselsetting nok med å holde det sånn noenlunde ryddig rundt meg.Og - ikke minst - eg har økonomi så eg klarer meg.Men ALENE det er eg.Ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar