søndag 29. juli 2012

HVORFOR

Noen ganger undrer eg meg.På HVORFOR eg har vært alene største del av livet.Kan det skyldes at nesen er for stor eller at eg mangler "aura" :-) Har eg ikke evnen til kommunikasjon eller er eg for tynn ?
Nei,kanskje SÅ eg ikke han eg skulle sett på rett tidspunkt.Eller eg mangler evnen til å markedsføre meg selv.For det er IKKE noe logisk i at eg - som synes mannfolk er "ålreite" vesen - skal sitte alene foran en pc å undre meg...

Jaja - "livet er for kjipt" - men det er besynderlig hvordan en kan klare å tilpasse seg livets mysterier.Og hvor stort det er å få LEVE.Selv om en har bare en pc å snakke til.

Ho syns bra synd i seg sjøl tenker dere vel nå.Neida - eg gjør faktisk ikke det.Fordi at eg synes egentlig at eg er priveligert.På mange områder.Eg har ALT eg trenger for å kunne fungere i hjemmet mitt.Eg har 3 døtre og 3 barnebarn.Og venter i spenning på å et fjerde barnebarn i september :-)

Det er mange som er ensom SAMMEN med sin partner.Det vet eg.Men de klarer ikke å gjøre noe med det.Det liksom bare ble sånn...Eg stiller meg ofte dette spørsmålet HVORFOR.Men det er vel noe sant i at vi er selv vår "lykkes smed" - og at det vel også er mer elller tilfeldig hvordan livet vårt blir.Og er en alene har en ingen å skylde på.Bare seg selv....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar