lørdag 28. april 2012

Leve - la leve...

Ei ny helg er atter kommet.Det er liksom ikke like deilig som da eg var på jobb.Men eg FORSTÅR alle dere der ute som setter pris på den...

Hva skal ho Sylvia gjøre i helga? Håper Vår Herre sender den sola som "værdama" lovte oss i går.For da har eg tenkt meg en runde ut i morra.Bare for å trekke frisk luft og kjenne at eg lever.Det er da viktig det.Trenger ikke reise på chartertur el. lignende for å kjenne aning av vår.Den kjæm hit og.Men om eg KUNNE så ville eg ha reist en tur.Det ville være løgn å si at det ikke frister...men akkurat NÅ ser eg mest fram til å komme til fysioterapeuten min på mandag.Eg håper ho klarer å få blodomløpet på plass igjen.Og at ho kan trylle litt med armen min.

Livet består av mange slags dager.Det er tid for ALT - for vi må ta med det som kommer enten vi liker det eller ei.Eg ha funnet ut at eg kommer lengst med "å like".Med det som utgangspunkt blir ikke skuffelser så store.

Det hender eg tenker på hva eg kunne gjort annerledes.Eg tror ikke det har noen hensikt fordi det finnes ingen svar.Eg vart eg, og du vart du.Avhengig av hvem,hvor vi kommer fra - men aller mest av hvert enkelt valg vi tok.Men det er jo det som gjør oss ALLE unike.

Også DU er unik - ENTEN du sitter hjemme i stua ELLER befinner deg på jordomseiling...,glem aldri det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar