mandag 23. april 2012

Etter Aure

Da er tiden på Aure historie.Det var totalt veldig positivt,men dårlig allmentilstand ødela mye for meg.Men det er jo slikt en bare må ta med når det først er slik...

Nå har eg tusla rundt her ei ukes tid og det er også godt å være hjemme hos seg sjøl.Eg har hatt ei som har vaska huset til meg og eg har vært litt ute med Kikki.Vi hadde en finværsstund på fergeleiet i Seivika og ellers har eg fått ordna med diverse praktiske gjøremål.Vært i burdag hos Marte,som ble 12,så nå er det på tide med et nytt barnebarn før en blir oldemor :-) Lørdag kjørte eg med  "mersen" min til sentrum og fikk klippet håret.Forøvrig en iskald fornøyelse.Men fornøyd med klippen og det er det mest viktige i den sammenhengen.Så verden går videre...

Ser at det er gjort endringer i utforminga av bloggen min - aner ikke hvordan den vil se ut når innlegget er ferdig.

Resten av kvelden i kveld skal eg gjøre ingen ting!! Blir nok tv enda ei økt før eg tar kvelden...

Nå håper eg - sammen med de fleste - på en gløtt av vår.Den 12. mai er Anna konfirmant og da kommer Cecilie og Chok hjem en tur.Eg ser frem til både besøk og konfirmant i ny nordmørsbunad.Og så Siw i ditto nordlandsbunad...

Tjo hei alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar