tirsdag 24. april 2012

Eg er glad for....

- at eg er mor til 3 vakre døtre
- at eg har like mange herlige barnebarn og venter et til
- at eg lever til tross for at eg har hatt flere alvorlige sykdommer
- at eg har såpass økonomi at eg slipper å "gå på forsorgen"
- at eg bor rimelig bra
- at eg er i stand til å klare meg selv i hverdagen
- at eg treffer stadig kjente på facebook :-)
- at våren snart MÅ komme
- at kanskje eg får besøk fra nord i sommer
- at eg fikk tilbake språket mitt etter hjerneblødninga
- at eg har fått proff hjelp hver gang det har vært akutt sykdom
- at eg lever i et fantastisk land

Eg er lei meg når..

- eg ser spreke folk som løper på veien (men tar meg fort inn igjen)
- eg ikke klarer å være så sosial som eg ønsker når eg har smerter
- eg ser at folk eg HAR kjent later som de ikke ser meg lenger
- eg så gjerne vil gjøre noe for mine og andre,men ikke KLARER å gjennomføre det
- eg ikke kan arbeide med handarbeid lenger
- eg har lyst å reise og har problem med å finne løsning på hvordan

Livet er muligens en selvfølge for mange.Eg synes det er et privelegium.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar