lørdag 7. april 2012

God kveld i stova

Da er det snart gått to uker siden eg kom hit og tiden går fort :-) I dag har eg gått opp og ned trapper og korridortrening i lange baner...er ikke helt på topp,men må bare prøve å gjøre det beste ut av det.Vi får så kjempegod mat her,men kveldsmat kl halv seks så eg smører meg matpakke hver kveld.Alle som var her da eg kom er reist,men det kommer stadig nye og eg synes eg har møtt mange interessante mennesker.

Vi - som de fleste andre rundt her - har alt for mye snø og venter stadig på vårtegn...Det henger halvmeter (og kanskje lengre) istapper ned fra taket - nesten skummelt for folk som ikke er klar over det.

Flere av de menneskene eg har møtt er 80 år og noen 90!! Det er ikke særlig mange eldre i min familie (og da mener eg eldre enn MEG) og det har kanskje sammenheng med at eg liker så godt å snakke med folk som har levd ei stund.Kanskje lager eg noen innlegg om disse menneskene (selvsagt uten å nevne navn) fordi eg synes det er flere som fortjener det.Vi får se :-)

Det ble mange helligdager dette,men har prøvd å utnytta de i så godt som mulig.Skal på sykehus i slutten av uka og HÅPER det går greit.Det får komme det som skal,men ønsker meg virkelig inderlig en "sykdomsfri" vår og sommer.

Ha ei fortreffelig påske dere som måtte lese dette - og vær snille med hverandre....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar