onsdag 16. mai 2012


Idag ville du blitt 55 år kjære Tove.På bildet over sitter du og jeg hos Mary med hvert vårt glass med "sprudlevann".Eg tror kanskje bildet er 10 år gammelt.Det er 4 år siden du døde så brått fra oss mange som var glad i deg.Du skal vite at du er IKKE glemt - vi venninnan dine snakker mye om deg og så snart eg blir i litt bedre form skal Kikki og jeg besøke gravstedet ditt.Og vi skal mimre.Eg er sikker på du ser oss og at du tar imot oss når "vår tid" kommer.

Vi hadde en knallfin ferietur til Kypros for noen år siden.Det var din første sydentur.Om eg ikke husker feil så feira vi 17.mai der.Vi STORKOSA oss.Det var bare et skår i gleden.Du fikk vite at din søster var alvorlig syk og det tok du hardt.Men du klarte å få det beste ut av ferien vår likevel.Og heldigvis gikk det bra med søstra di.Eg møtte ho på Aure nettopp og det var en veldig fin opplevelse...

Du hadde no sånn flaks hos gutta.Du smilte nesten alltid og hadde et vinnende vesen.Pen var du også.Så DET skjønner eg godt.Vi moret oss jo litt av håpefulle beundrea som hang med "jeipen" når festen var slutt.Og du gikk hjem sammen med meg....

Eg glemmer ALDRI at du tok bussen til Ålesund ens ærend for å besøke meg da eg fikk hjerneblødning.Det er nesten absurd at EG lever fremdeles mens DU er borte.Det sier bare litt om hvor "sjørt" livet er.Heldigvis for oss alle at vi ikke vet hva som kommer.Det er uendelig vemodig å skrive dette,men eg ville bare gjøre noe spesielt for deg på dagen i dag.Den dagen du skulle blitt 55 år.

Fred over minnet ditt,Tove <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar