tirsdag 27. mars 2012

Basseng og hjemmebakt knekkebrød

Dagene på Aure går fort - i dag har eg fått beskjed om at eg får bli en hel måned,dvs at eg ikke drar hjem før den 15.april.Og ingen ting er bedre enn det :-)

Opplevelsen av å være i basseng var maksimal opplevelse i dag!! Hadde to hjelpere og hele bassenget for oss sjøl.Det var deilig temp på vannet og en super opplevelse av å trene i vannet.Fysioter. har strukket og tøyd på armen min,har vondt i kveld,men det må en bare ta med som en bonus.Fordi at over tid har eg tru på at det blir bedre.Ergoter. har jobba med både fingre og tær og så prøvde eg et slags spill som gir veldig god fingertrening.

I ettermiddag var eg med på ukens bingo og der vant eg en flott sort jakke og et par sokker.Det var artig - og jakken er allerede tatt i bruk.Da eg skulle klippe bort prislappen (660 kr ) presterte eg å klippe meg sjøl i fingeren så blodet spruta.Fikk plaster og beskjed om at det blir ikke basseng før det er sikkert at eg ikke blør mer.:-(
Ellers så har eg fått smaken på hjemmelaga knekkebrød.Grovt.NYDELIG med brun ost :-)

Det kveldes og skal på stua å se nyheta.Siste om mullaen - ikke sann den mannen....men det er jo en annen historie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar