onsdag 7. mars 2012

SISTE

I dag fikk eg telefon fra Aure rehab.Med beskjed om at eg skulle få plass likevel !!!! Eg tør nesten ikke tro at det er sant :-) Det sparer både meg - og sjåføren - den belastningen det ville blitt å sitte i en bil helt til Meraker!!Har frist til i morgen,men det er klart eg sier JA til nabokommunen.

Eg har vært på handletur og skeiet ut med litt nye klær i dag - og nå ser eg bare en vei :FRAMOVER.

Det blir spennende med en tur "over Tustna" igjen - har ikke vært på de traktene på 6 - 7 år.Og nå som det er kommet bro får eg kanskje stikke innom gamle kjente på kaffebesøk...eg skal snuse inn eimen fra Tustna og trene,trene og trene.

Dette ble bare en liten situasjonsrapport og eg er bare så utrolig glad for at eg får denne plassen.Eg treng den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar