lørdag 17. mars 2012

Drømmer...

Det er lørdag.Før i verden så frista dagen til å "staile" seg opp og ta en tur på pub.Nå er det mindre "stailing" og alenekveld med pc og tv.Ingen som sender melding å spør om vi skal gå på Fasting,ingen som ringer og svært sjelden noen som stikker innom.Ergo - eg må være utrolig kjedelig.Men det gjør ikke noe.Eg lever og eg har evnen til å tenke.Det er da NOE.Eller rett og slett er det MYE.

Eg trur at dersom eg kunne kikke under gardinene hos dere der ute så lever vi i grunnen ikke så ulik tilværelse.Vi venter på et klarsignal fra verden om at vi er ganske ok.Selv om vi ikke bidrar til så mye fellesskap...

Eg ser på fb at det er pubkveld i Aldersundet.Ville ha vært en opplevelse å vært der.Hvem skulle tro det?At eg sitter i Kristiansund og tenker på Aldersund turistkafe.Men slik er det med de fleste av oss.Vi lengter mer etter det uoppnåelige enn vi bidrar.Kanskje tar eg feil,men eg tror det er slik.Enskjønt det vil alltid være noen som tar seg tid til å LEVE....også undertegnede!Eg har det bra,men trenger av og til noen drømmer.Fordi drømmene holder liv i oss.Trur eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar