fredag 23. mars 2012

Hælg på "hjemmet"

Dagene på Aure har gått fort.I går var vi et gjeng på handelstur i SENTRUM og det var no stas å komme på butikk og se andre folk.Traff forresten en av de to damene eg kjenner her og det var koselig å prate med Linda :-)

Det har allerede skjedd positive opplevelsa i tilknytning til høyrehanda mi.Fingrene stimuleres to ganger daglig og det er faktisk forbløffende resultat !!!! SPENNENDE
Ellers har det vært en runde med knekking og brekking hos fysioterapeut,men det må nok til for å få kjerringa i siget igjen.Eg har dessverre vært litt "tufs" om dagene og fremdeles et slit å få ned mat,men eg deltar da til alle måltid og så har eg en twistpose på lur ved pcen :-)

Flere er reist idag og noen nye er kommet - kverna går rundt og det er hyggelige folk rundt meg så dette går nok bra.Eg e litt snurt for ikke tilgang til the voice i kveld - det er FOTBALL !!!!!!Og så er det visst bare eg som har ønske om å se mitt program,men så ble det i stedet tid til å skrive noen linjer på bloggen.

Til evt. lesere sier eg foreløbig GOD HELG - og husk "dæ bi likar i morra" om dere skulle ha et problem :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar