tirsdag 20. mars 2012

Aure mitt Aure...

Da har eg vært en og en halv dag på Aure.Hadde en trivelig tur med kjekk drosjesjåfør et par timer hit.Var utrolig vemodig å kjøre gjennom Tustna etter 6 - 7 år!! Trist å se at butikken hans Egil er nedlagt,kiosken ved fergeleiet stengt og gartneriet dødt.Hva er det egentlig som skjer...tenker no eg.





Aure rehab.ligger på en bakketopp og det er fin utsikt mot havet når det bare blir vær til å komme ut :-( Vi er ca et tjuetalls gamlinger her og to,tre ungdommer.Det har vært FULL RULLE hvilket er årsak til at telefonen min har vært død og eg har bare så vidt vært innnom her på internet.Eg har forstått at ikke alle setter pris på at eg oppdaterer via bloggen min,men akkurat NÅ tenker eg bare på meg sjøl og så får det bli opp til en hver om de vil lese dette.





Har blitt ordentlig undersøkt av ergoterapeut.For første gang siden sykehuset i Ålesund.Fem år.Videre har eg blitt undersøkt av fysioterapeut og har vært på div. møter hele dagen så nå er eg bare SKUTT.Men på en god måte.





I morgen blir det sikkert basseng :-))))))))))) + fysikalsk beh. og mere ergoterapi.Oppi alt dette som skjer her er det fantastisk god mat og hyggelige mennesker.Det er ei røykebule i garasjen med kaffe på kannen og pledd.Og det er DER de gode samtalene med andre "brukere" foregår.Det er positivt at vi må ut både fordi vi får lufta oss og fordi vi røyker mindre enn til vanlig.





Dette er ikke så spennende lesning,men vanskelig for meg å sende meld. på mobil og tungvint med mobiltelefon mens en skal forholde seg til mange rundt seg.Oj,oj - gelemte nesten å få med at det har vært BINGO i ettermiddag.Vi haddde det bare løyle og storkosa oss.





Da håper eg at eg når noen av dere med et "drypp" fra Aure.Det er ganske snart kveld for meg,men først skal eg en snartur i garasjen.Natta alle dere der ute i det fri.Eg kjæm sterkt tebake igjen....

2 kommentarer:

  1. Høres ut for at du trives. Håper resten av oppholdet fortsetter i samme duren.

    SvarSlett
  2. Kjekt å høre at du trivest, Sylvia :) Dersom noen har noe imot at du skriver og oppdaterer via bloggen din, kan de vel for fasan la være å lese ! Leser gjerne bloggen din, jeg, Sylvia :) Kjekt å lese om hvordan du har det ..så stå på !
    Klem fra Turid

    SvarSlett