søndag 25. mars 2012

Utrolig,men sant

Etter ei uke på Aure har eg fått tilbake NOE av det eg mista av høyrehanda mi for fem år siden.Eg klarer til en viss grad å kontrollere hvordan eg beveger fingrene og gjør faktisk bevegelser eg IKKE har klart før!! Ergoterapeuten er genial og enda har eg to uker igjen her.Dette er bare spennende :-)


Og neste uke står det basseng på ukeplana mi hele uken.Det blir også ei stor utfordring og eg ser fram til å få prøve det.Videre står fysioterapi på plana fire dager,og det tror eg trenges nå...





Har hatt ei ok helg med masse god mat.Spist like mye på ei uke som eg vanligvis spiser på en måned.Dertil tvinger eg ned næringsdrikk hver kveld.Så her blir det nok former igjen :-)))I dag hadde vi lammekoteletter og riskrem til middag så det er itte no knussel..Nei dette er saker og eg er virkelig glad som fikk dette oppholdet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar