søndag 21. juni 2015

OM HÅP,TANKER OG DRØMMER

I dag skinner solen i Kristiansund.Det er etterlengtet og den er VELDIG velkommen.Vi trenger det.

Tankene mine er for tiden i vilt kaos.For å få orden på DET og for å komme i bedre form har eg prøvd å lage meg et treningsprogram.Gåtrening er prioritert på topp - eg bruker 12 skritt fra den ene siden av balkongen.20 "runder" i timen gir meg en brukbar bonus,så bare vent:Snart kommer eg på besøk og eg er lei av at ei trapp er en hindring.Legen min har søkt om opphold på Aure,men eg vet foreløpig verken når eller om eg får plass.I mellomtiden vil eg prøve å komme fysioterapeuten i forkjøpet :-)

I går var hodet mitt fullt av drømmer om Helgeland.I dag ser eg at selv om eg skulle aldri så mye ønske det - så er det ikke alt som er mulig å gjennomføre.FORDI eg hele tida er avhengig av hjelp til praktiske ting som ei flytting vil innebære...den som bare kunne våkne opp en dag å kjenne at kroppen lystra de signalene den fikk.DET ville vært fantastisk !!!Men uansett så HÅPER eg det en gang vil skje at eg i det minste kan gjennomføre en ferie i nord.Den som lever får se hva som skjer..

Dette innlegget er mest beregna på meg sjøl.Ei slags opprydding i hodet.Nå skal eg ut i sola å nye et lite snev av sommer.





O

1 kommentar:

  1. Det som ofte holder oss på bena, er drømmene våre, og å drømme skal vi ALDRI slutte med. Ofte opplever jeg at ting jeg har drømt (bokstavelig talt) har blitt til virkelighet. Da husker jeg at DETTE har jeg drømt!!!!!!

    SvarSlett