tirsdag 23. juni 2015

HELSENORGE - JUHBA,JUBHA

Er har ingen mann.Derfor blir bloggen min den eg meddeler meg til :-)

I dag fikk eg TO brev fra samme avsender.Begge brevene er sendt samme dato - 18. juni.Foranledningen er den at eg bruker smerteplaster.Og det er rådyrt.Hvilket har resultert i at eg har søkt om å få det på blå resept.

Brev 1 - Informasjon om saksbehandlingstid - datert 18.juni

"Vi vil behandle søknaden så snart som mulig.På grunn av stor saksmengde kan saksbehandlingen
ta inntil 12 uker".
Brevet handler videre om ting som ikke har betydning utover det eg har skrevet ovenfor.Og eg leste
det MANGE ganger.

Brev 2 - Vedtak om stønad - datert 18.juni

"Søknaden om dekning av utgifter til av Nordspan depotplaster ....osv.er innvilget etter lov om folketrygden" osv.

Eg er selvsagt VELDIG glad for å få dette i orden,men er det rart at ting tar tid ? Makan til surr sier nå bare eg.Har fått mange slags "helsebrev" i løpet av de siste årene - men DETTE er helt utrolig.Synes nå eg da.

LIVET ER HERLIG DERE

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar