tirsdag 2. april 2013

"Uglan sjælve"



Du store min! Eg klarte å få lasta opp et bilde av uglan sjælve i kirka sist søndag.Og DET har tatt tid...å få det til :-) Barnedåpen til Jakob Kyhle var en flott opplevelse.Klarte bare å få med meg kirka,men i ettertid har eg sett maaaaaaange bilder fra selskapet så syns nesten eg har vært der også...

Eg er VELDIG sliten f.t. og når eg ser bilder av meg selv ser eg at det vises.Det er trist å ikke klare å hjelpe til med noe som helst,men tross alt så lever eg no enda og DET er eg veldig glad for.

Det er vanskelig å vite hva som skjer etter hvert,men eg har ikke vært SÅ sliten siden eg kom hjem etter hjerneblødning for 6 år siden.Avhengig av rullestolen til alt,alt for mye smerter og alt for tynn.Har fått ny fastlege og håper virkelig han har noen gode råd.For slik det er nå kan det ikke fortsette lenger.Så dere som måtte lese dette og har evner ikke eg har, håper eg dere kan hjelpe meg om ikke annet enn noen positive tanker.

Vi har nok alle være problemer og eg skriver dette fordi eg trenger å "få det ut",ikke noe annet.For tro meg den som vil,men det hjelper LITT å skrive om det.Kanskje fordi eg har for lite kontakt med folk,men det skyldes bare det at eg klarer ikke stort mer enn bare "å være" for tiden.Så nå er det bare å håpe på en ny vår.Med revolusjonærende krefter fra oven...


                    
                                   Jakob Kyhle med pappa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar