tirsdag 23. april 2013

Min aller første ferietur...

                                            





Siw,Ingunn,Torhild og Magne.Første etappe på ferien var i gang - her venting på ferga i Stokkvågen


                                                      
Den aller første ferieturen glemmer vel de færreste så lett.Eg var i begynnelsen av 30 - årene og turen gikk til sjølveste STORUMAN i Sverige :-) Et sted svært mange nordlendinger besøkte fordi det var en relativt kort kjøretur og campingplassen var perfekt for oss som hadde barn.Eg hadde kjærest med combicamp (he,he) - og eg syntes hele verden var MIN.....eller VÅR.


Her har vi etablert oss og fått på oss badetøyet.Vi hadde det riktig så ok og manglet ingen ting.....

Det å tilbringe maaaaaaaaange dager på et slikt sted var bare stort på midten av 70 - tallet.Magne elsket å grille og om kveldene prata vi med kjentfolk vi møtte og også nye mennesker.Og så var vi veldig forelsket.Ellers dro vi litt rundt i omegnen og mener vi var i Ternaby i en dyrepark...hvilket eg aldri hadde opplevd før !!

På dagtid var det badeliv i "uman ,gåbingo,badmington og shopping.Husker at eg fikk genser og skjørt hos Magne,ikke dagligdags å kjøpe klær da så DET var jamen STORT.


                                                Her har eg pynta meg i de nye klærne

Disse minnene er verken spesielle eller interessant for folk flest,men synes det er ei naturlig innslag ETTER at eg skrev forrige innlegg...Og så synes eg også Magne bør ha en plass i bloggen min.Fordi han fortjener det....
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar