søndag 10. februar 2013

Ukrutt forgår ikke så lett

Eg vil så gjerne skrive,men eg har problem med å få overskudd.Eg er syk.Og kunne gjort nesten hva som helst for å slippe.Men må bare innse at dette sliter meg fullstendig ut.

Eg er så slapp at klarer nesten ikke holde øynene oppe.Eg har gått 5 kg ned i vekt siden jul og er bare 37 kg.Legen vil ikke gi meg ernæringsdrikk på blå resept fordi da må eg ha en diagnose.Hvem skal gi meg en sådan når ikke legen kan det?Og denne drikken er så dyr at det har eg ikke råd til.Magen fungerer ikke normalt og eg har smerter etter hvert eneste lille måltid...

Førstkommende torsdag skal eg på sykehuset å "svelge slangen",Det har eg venta på en måned.Dagene går til å hvile på sofaen,spise litt og hvile på sofaen igjen.Eg klarer knapt å følge med i en samtale om det kommer noen på besøk.

Eg vet ikke HVORFOR eg skriver dette,fordi eg vet at dette er gørr kjedelig lesning.Eg er IKKE ute ettter medlidenhet for det er det verste eg vet!!! Men eg ønsker meg en slags forståelse fordi eg ikke klarer å fungere som eg pleier lenger.Det er ikke sånn eg vil ha det.

Nå venter eg i spenning på denne undersøkelsen på torsdag.Vil de finne ut hva dette er,og kan de gjøre noe med situasjonen...

Kanskje noen leser dette som har evnen til å sende krefter til meg - hvem vet :) Uansett hva som skjer så akter eg å takle det.Og eg har håpet om nok en fin sommer - for en ting har eg lært meg."Ukrutt forgår ikke så lett".

2 kommentarer:

  1. Lykke til på torsdag! det ordner seg nok skal du se! ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Nina - håper der er bra hos dere...klæm

    SvarSlett