tirsdag 12. februar 2013

Dagen i dag.....

Vil bare skrive noen ord om ståa i dag.Og da tenker eg på dere som har kommentert mitt forrige innlegg.

Eg sliter og har ligget nesten hele dagen.St.kontakten handla mat til meg i går og hj.sykepleien var her i formiddag og laga fristende smørbrød til meg.Og ikke å forglemme FRUKT,har fråtsa i skrellet,oppskjært frukt hele dagen.

Eg sliter,ja - men eg holder motet oppe og det går greit.Bare EN dag igjen til eg skal på sykehuset til undersøkelse...uansett hva som skjer så er ALT bedre enn å ikke vite hva som er årsaken til dette.Så eg HÅPER eg får et svar,men er forberedt på at det kan bli flere us før eg får et resultat.

Det er sikkert NOEN som undrer seg over at eg er så "navlebeskuende" at eg skriver om hvordan eg strever nå,men det får så være...eg TRENGER å dele det med noen og eg får "skrevet av meg" noe av hva eg føler.Det ville KANSKJE vært annerledes om eg hadde noen sammen med meg.Med unntak av ungene (som eg selvsagt sette STOR pris på ) så er fam. min langt unna.Alle mine tre søsken bor i Sandnessjøen og derfor ser eg de bare hver sommer..

Det var no et sorgens kapittel dette innlegget her,men skal prøve å skjerpe meg til neste gang :-) Ha en fiiiiin kveld dere der ute..verden går videre.Uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar