søndag 10. mai 2015

Hallelujah - endelig kommet meg inn på bloggen min

Nå har eg jobba i flere timer i den hensikt å komme meg inn på blogen.Hadde mista BÅDE brukernavn og passord.Og NÅ plutselig er eg her.

Mye er skjedd siden sist - noe positivt andre ting ikke fullt så positivt.Det siste halvåret har eg slitt utrolig med helsa mi,men som kjent forgår ikke ukrutt så lett og eg har IKKE tenkt å legge inn årene enda.Dersom det motsatte er tilfelle skal dere vite at det er MOT min vilje.Livet går opp og ned for oss alle - eg ELSKER DET uansett.

Ellers så har eg investert i ny pc siden sist.Det tar sin tid å venne seg til det,men tid har eg nok av.Heldigvis.

Av mangel på redskap har eg brukt mye facebook for å gi uttrykk for det som er mitt liv.Eg har i de fleste tilfelle fått bare positive tilbakemeldinger på det,men eg har også fått negative sådanne.Det siste har eg prøvd å skyve unna,men det er ikke bestandig like hyggelig.Eg lever et "snevert" liv hvor eg er alene mesteparten av tida.Ikke fordi eg har valgt det,men fordi eg har ikke noe valg.DET innebærer kanskje at eg sier mer enn nødvendig noen ganger - men dersom folk misliker det blir det ikke min sak.Eg skal ikke søke jobber,finne meg en ektefelle eller konfirmeres på nytt.Så med bakgrunn i det så fortsett eg å skrive det eg føler for.Eg treng noen utblåsninger som alle andre.

Nå er eg bare spent på om eg kommer meg inn her igjen :-) For DET er ingen selvfølge.Eg er ANALFABET i forhold til å bruke såkalte sosiale medier.Men eg koser meg foran pcen læll.

Dette var bare en liten prøve på å komme i gang.Det blir neppe lenge til neste gang.

6 kommentarer:

  1. Herlighet, ka vi ha venta på oppdatering av bloggen din. Synes det er flott at du fortsetter å skrive og at du gir "blanke" i de negative kommentarene som av og til dukker opp. Fortsett med å skriv det som e viktig for DEG!! Bare et bitte lite tips som jeg selv bruker: Lag deg et dokument i skriveprogrammet ditt og lag en oversikt over dine passord. Det har jeg gjort og det fungerer utmerket fordi det er stort sett berre jeg som bruker PC`en. You know

    SvarSlett
    Svar
    1. Har faktisk tenkt på det samme.Koselig med en kommentar - TAKK

      Slett
  2. Sett akkurat nå og les igjennom bloggen. Utrolig at du har klart å hold humøret oppe de siste dagan, ukan og månan.You know who.

    SvarSlett
  3. Bra at du er tilbake med blogger din .Gleder meg til å lese ,du er så flink og god til å skrive .

    SvarSlett
  4. Takk - men hvorfor vil du være anonym??

    SvarSlett