lørdag 19. januar 2013

Om "ALDRA"..

Orientering til dere som evt. venter på oppdatering av "Aldra".Eg jobber med saken,men veldig tidkrevende å få flest mulig opplysninger om befolkningen som har vært på Aldra.Er litt usikker på om opplysninger som fødselsår osv på nålevende personer er forbundet med taushetsplikt,men tror IKKE det fordi det er opplysninger som eg mener er tillatt i såkalte slektsbøker.Eg blir VELDIG glad om noen kan gi beskjed dersom det er tillatt :-) Dersom eg skal innhente tillatelse hos hver enkelt blir det håpløst å gjennomføre.

Motivet for initiativet om en oversikt av befolkningen er som følger:
- tror det kan bli litt "spennende"
- det blir en kilde for evt. som LETER etter noen
- det er ei stor hjelp for andre som har lyst å lage slektsbok  

Eg tar GJERNE imot opplysninger om fødselsdatoer,evt. årstall død.

Dersom det er vanskelig å nå meg på denne siden har eg følg. mailadresse
sylviahansen13@hotmail.com


TAKK :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar