mandag 7. januar 2013

Å snakke til veggen..........

Det å snakke til veggen har nok de fleste gjort med større og mindre hell...eg skriver til veggen for å få gitt uttrykk for tanker eg ellers ikke ville kunne formidle.Og fordi eg har glede av det.Fordi eg er veldig glad i å skrive og når eg setter meg ved pc og skriver dukker det ofte opp tanker sånn helt uventa.

Det eg skriver her kan eg ikke formidle på annen måte.Eg kan ikke skrive til hver enkelt av dere (for eg har faktisk noen lesere) - ved å skrive på MIN vegg føler eg at eg når de som har interesse av det.Uten å påtvinge noen mine tanker og mitt liv.

Selvfølgelig setter eg pris som kommenterer og liker.Hvis INGEN hadde gjort det ville eg vel sluttet forlengst.Eg leser en del blogger selv,men i det siste har eg vært så "utafor" at eg har nesten ikke orka.Men eg skal til div. undersøkelser nå og har tro på at eg kan få litt drahjelp til å få energien tilbake.

Dersom eg hadde vært yngre og i en jobbsituasjon ville eg ALDRI funnet på å "utlevere" så mye av meg selv.Ikke minst dersom eg hadde jobba med barn/ungdom eller vært arbeidsledig.Men eg er snart 66,så synes ikke lenger eg trenger å tenke på det.For HVEM skulle ha interesse av å gå rundt å "legge det til minne".Forutsatt at eg ikke skriver noe som kan såre andre.Uten å være klar over det.For DET ønsker eg IKKE.

Eg synes dog det er trist når unge/voksne ungdommer i eller uten arbeid bruker fb til å fortelle hvor mye de drikker,gjerne med et vulgært språk og bilder.For det er ikke bra.Og det sier eg ikke verken for å såre noen ELLER være fordømmende.Eg sier det fordi det kan ødelegge for en selv.

Da eg startet dette innlegget visste eg IKKE hva eg skulle skrive.Men sånn ble det denne gangen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar