søndag 3. juni 2012

"Et utrolig liv"...

- Dronning Elizabeths utrolige liv,er tittelen på tvprogrammet om henne.Så utrolig er det vel neppe - ALT som skjedde fra ho ble født er jo planlagt til fingerspissene.Eg tror de aller fleste ville valgt å leve MED noen overraskelser om de kunne velge.Men det er nå noe EG trur...

Tenk å leve et helt liv med verdenspressen tilstede rundt hver eneste sving.Må ALLTID være korrekt kledd,sminket,veltalende,imøtekommende,vise interesse for ting en ikke engang skjønner selv osv.osv.På toppen av alt er det "forståere" som uttaler seg om henne non stop.

Nei - takke meg til å kunne gå i joggebuksa som er sid i lortfallet og ete når eg vil sjøl,omgåes hvem eg vil og avgjøre selv når eg skal legg meg.Og ikke minst - dele seng med hvem eg vil. (Det siste må vel sies å bare ønsketenkning!!!!!!!!!!!) Men dog et eksempel på et - for meg - svært VIKTIG ord = FRIHET.

Eg er oppvokst på ei lta øy,er blitt 65 år og har opplevd utrolig mye.Men dronning har eg ikke vært.Ikke alt eg har opplevd er like positivt - men eg velger å se på det som nyttig erfaring.Sjøl om eg har gått på smellen noen ganger,så er det ikke noe som blir skrevet i historiebøkene.Det er mye som er BARE mine opplevelser,hendelser som ALDRI vil komme på bloggen min fordi det som er vesentlig for undertegnede er gudsskjelov ikke like interessant for naboen.

Verden vil bedras - sånn vil det vel alltid bli....LENGE LEVE DRONNINGEN



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar