lørdag 16. august 2014

Det har gått snart et halvt år siden sist eg skrev her.Nå prøver eg igjen,men i utgangspunktet har eg ikke tenkt noe spesielt tema eller innhold i det hele tatt.Eg prøver likevel..


Vi har hatt en kjempefin sommer,men nå er det bare å innse at høsten er like om hjørnet.Men også denne årstiden ønskes velkommen.


Nå har eg bodd på Møre i over 20 år.De fleste årene med adresse Kristiansund.Eg bor i en flott by og menneskene eg kjenner her har eg bare godt å si om.MEN eg er kommet mer og mer fram til at det er på Helgeland eg hører til...


De siste åtte årene har eg vært mer eller mindre handlingslammet etter ei massiv hjerneblødning som tok MYE fra meg.Verst synes eg det er at eg ikke har kommet meg nordover på besøk i disse årene.For et par dager siden så eg at huset til mine gamle naboer Erna og Johan skal selges og siden da har eg spunnet på en drøm...Kanskje kan det være mulig å flytte nordover.Skal det skje må det bli NÅ innser eg.I skrivende stund vet eg ikke annet enn at det er et sterkt ønske.Men uansett er det positivt å ha en drøm...Eg vet ikke enda om det huset eg drømmer om kan realiseres,men tror det er verdt et besøk i den hensikt å finne ut av det.Det kan så være at noen synes eg prater tøv





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar