søndag 19. februar 2012

ENGLER

En engel er et overnaturlig vesen som har vinger.Står det i omtale om de(n).

Vår vakre prinsesse Marha har fått massiv kritikk for sitt forhold til sådanne vesen.Og det synes eg er merkelig.Hun bruker bare ordet "engel" i den hensikt å beskrive opplevelser som kan sammenlignes med identiske opplevelser uten NAVN.

SVÆRT mange har opplevd uforklarlige ting,men bruker bare andre ORD for å fortelle det.Det være seg alvorlige sykdommer som har latt seg reparere,ting vi mister som dukker opp på de forunderligste plasser,mennesker en møter som følge av en uforklarlig tilfeldighet ,osv,osv

Personlig har eg overlevd en hjerteoperasjon,to hjerteinfarkt,operasjon halspulsårer og massiv hjerneblødning.Med unntak av hj.operasjon har eg hatt en elendig allmentilstand i utgangspunktet.Men EG LEVER.Hvilket eg er svært takknemlig for.

Eg vet at mange "fnyser" av det eg skriver her,men det bekymrer meg lite.Det bekymrer meg mer at vi er så arrogante at vi ikke klarer å akseptere at mennesker er forskjellige.Martha er ei skjønn,intelligent dame som fortjener bedre enn å bli ledd av.EG synes ho er utrolig tøff som TØR å stå fram som hun gjør - og ho sover sikkert godt om natta..

Eg vet ikke om eg fikk fram det eg ville si,men det er et FORSØK.Det er bare hyggelig at folk er ulike - ellers ville det bare bli så alt for kjedelig å være menneske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar