søndag 13. oktober 2013

Skrivesperre?


I det siste har eg lagt utrolig mye arbeid i å sortere,skrive og finne bilder av etterkommere til min mormor som fikk 8 barn.Barn som tidlig ble spredt over hele landet.Og det har vært fantastisk givende å arbeide med.

Det å FINNE disse etterkommerne har til dels vært vanskelig,og eg mangler mye av både bilder og data.DET er årsak til at eg har brukt bloggen min for om mulig å nå ut til folk som har interesse av dette,MEN da får eg beskjed fra en av de "berørte" om at eg kan da IKKE legge ut dette på nettet og vedkommende var ikke interesssert i å få lagt ut navn,f.dato og evt. bilder av seg og sine.Det er helt greit,men eg stiller spørsmålstegn til hvorvidt dette kan skade noen??? Vi er jo ALLE registret i "ørten" arkiver og telf.katalog på nettet bruker ikke bare adresse,men gjene bilde av huset vi bor i.

Eg har prøvd flere ganger å komme i gang med arbeidet,men luften gikk liksom ut :-) HVORFOR eg skriver DETTE ? Jo,vil sette pris på å få høre andres meninger og evt. "viten" om dette temaet.Eg tenker da på om det egentlig er forskjell på å gi ut ei slektsbok og å publisere det HER.Eg bare lurer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar