søndag 29. januar 2012

Med livet på vent

Nå har eg venta leeeeeeeeeeenge på inspirasjon til å skrive.Og mens eg styra med en frossen bit kveite som eg skal ha til middag var det at denne overskriften kom av seg sjøl-

Eg er i den situasjonen at uansett kor arg eg er så må eg bare vente på det eg trenger hjelp til inntil det passer andre.En situasjon eg neppe ha forstått alvoret i om eg ikke hadde opplevd det sjøl.Her er noen smakebiter:

- eg trenger noe på butikken,men må vente til eg har avtale med støttekontakten
- eg venter på at hjemmesykepleien kommer med medisiner til meg hver fredag (mellom halv
åttte og ett)
- eg venter på sengeskift - dama samme dag
- eg venter på at noen skal komme innom som kan ta med søpla mi
- eg venter på timer hos leger,sykehus,rehab. m.m,
- eg venter på at folk eg venter på skal komme
- eg venter på "venninner" som har glemt hvem eg er skal komme
- eg venter på slekta FORDI det er de som må komme til meg,ikke omvendt
- mens eg skriver dette steker eg kveite.Det ble mel over halve kjøkkengolvet,eg venter på
noen som kan ta det bort
- eg venter på en vår så eg skal komme meg UT
- eg venter på å få trene så eg blir i bedre form
- eg venter et MIRAKEL som gjør at eg skal slippe å vente på det meste
- eg venter på DEG.men det er en ANNEN historie












9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar