søndag 18. september 2011

EN RAPPORT FRA MØRE

Eg ble overraska da eg klikka meg inn på bloggen min og ser på¨"telleren" at mange har vært innom siden siste gang eg skrev her i juli.Tre og en halv måned er gått og det har skjedd mye.Ikke alt har vært like kjekt,men MYE har vært positivt.

Har hatt 4 besøk av kjente fra nord,dessuten har Cecilie vært hjemme en tur.Og ALLE besøkene har vært kjærkomne.

Ellers har eg vært noen runder på sykehus.Noe i byen her og to ganger i Trondheim hvor eg først ble behandla for litt hjertetrøbbel (er ok av det NÅ) og etterpå operasjon i halspulsåra.Med andre ord de skar "halve hauet" av meg,men trur dåkk ikke eg overlevde det og.Nei - ukrutt forgår ikke så lett :o) Dessuten har de det beste av utstyr på st. Olav i Tr.heim.

Drømmen om en tur nordover ble ødelagt av helsa denne sommeren.Men hvem vet?Kanskje blir det annerledes i året som kommer.Det er viktig å beholde håpet.


Eg har ikke hatt energi til å skrive blogg i sommer,men har til gjengjeld hatt mange fine "møter" på fjesboka.Flere som eg ikke har hatt kontakt med på en mannsalder,og eg trur at dess eldre en blir dess mere viktig er det å opprettholde kontakten med de som kjente oss da vi var ENDA yngre enn vi er nå....

Dette var et lite livstegn til de som måtte følge meg.Det står te liv,ja!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar